sobota, 12 marca 2011

Tutaj ze mną...


***
Nie usłyszałem jak wszedłeś.
Niepostrzeżenie zakradłeś się do
mojego życia i z uporem maniaka
sprawiasz, że za tobą tęsknię.

Dzień po dniu z mojego snu
budzi mnie niebieski telefon.
Nie da mi spać i 
radośnie śnić o nadziei.

Nie ma Cię obok.
Liczysz czarne ptaki 
w krainie chaosu 
i zamykasz myśli.

Idziesz sam. 
Nie dostrzegasz mnie obok - 
jestem niewidzialny jak sen
śniony w okolicach łóżka.

Przeglądam się w zwierciadłach
oczu oceanów i myślę jak mam
cię odnaleźć, mimo iż nie
zdążyłem jeszcze Cię zgubić.

Usiądź obok mnie.
Ja cierpliwie poczekam,
aż się zdecydujesz na
jeden skok do życia.

Chodź.
Bez ciebie ciężej -
spać, śnić, oddychać
i być...



Wątek muzyczny na dziś:
1) http://www.youtube.com/watch?v=PSu5nAQ7uZw

Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź po prostu obok mnie i bądź!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz