środa, 15 grudnia 2010

Otwórz oczy

Otwórz oczy, otwórz uszy i żyj. Dowiedz się co ciekawego dzieje się w twoim otoczeniu. Może zupełnie przypadkiem natkniesz się na coś ciekawego (albo infantylnego). Ważne jest by kroczyć wcześniej obraną ścieżką. Możesz też zacząć zbierać swój fanklub. W jakimś sensie zacznie on budzić zazdrość u innych, którzy takiego fanklubu nie mają. Otóż twój fanklub to twoi przyjaciele. Oni cię tworzą, pomagają ci być i istnieć. Jeśli jest ciężko pomagają wyjść z opresji, jeśli się cieszysz, dzielą z tobą radość. Kiedy zazdrościsz innym przyjaciół, to znaczy ze nie masz ich wcale. Nie dorastaj, bądź dzieckiem szczęścia. Czasem pozwól sobie na niedojrzałosć, na szaleństwo. Pora wziąć się za siebie i znaleźć sobie bratnią duszę. Może to będzie ktoś taki jak w przypadku moich przyjaciół, tworzących wyjątkową konstelację - konstelację życia...Taki mój prywaty kawałek nieba na ziemi ;)

 


Tym prawdziwym, poświęcam.

Wątek muzyczny na dziś: http://www.youtube.com/watch?v=T0_-Zjg9ufk


Funkcja niefatyczna - sp****laj!
Przyjaciel, to ktoś kto usiądzie obok ciebie, zamilknie, a ty i tak go zrozumiesz i odpowiadając milczeniem na milczenie dasz mu do zrozumienia, jak bardzo go potrzebujesz!

12 komentarzy:

  1. Dobrze wiesz, co bym teraz powiedziała, nie muszę tu tego wypisywać, na widok publiczny. Są ludzie, którzy rozmawiając z Tobą przez telefon zobaczą smutek w oczach. Po prostu... dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 słowa w komentarzu: magia, prostota i dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tonący brzytwy się chwyta... Chwilami bywa, że ludzie mają gorsze dni, że nie domagają, ale zachowanie studentek na miarę przedszkolaków, to już przegięcie.. i Ty śmiesz mi mówić o dorosłości?... Ty, która sama nie domagasz?.. :o
    Pozdrawiam Kondzio :P;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka prawda, każdy powinien mieć kogoś, do kogo może zadzwonić w środku nocy, powiedzieć, że jest mu źle, a tamten podskakując na jednej nodze z rękoma w odbycie przebędzie najwyższe góry, by po prostu go przytulić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka nie tylko daje nam ukojenie i dostarcza rozrywki. Jest czymś więcej. Można poznać człowieka po muzyce, jakiej słucha...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muzyka, to taka harfa, której struny w momencie potrącania, grają symfonię duszy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje zdanie znasz, niezmienne jak zawsze; co do przyjaciół... potrzebni jak cholera, co tu ukrywać, tylko zgodzić się można. Sprawy zaś inne bym po prostu... olał - takim sobie zwykłym ciepłym moczem (ah, to chyba moja standardowa rada) :)
    A na koniec: popieram i dziękuję za uwagę :)

    PS.
    - Kapitanie! Mój kapitanie! Jestem w fan klubie i jestem dumny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...czytała Krystyna Czubówna :) A tak serio, nie ma na świecie nic lepszego, niż przyjaciel, wszyscy tu zgromadzeni wiedzą o tym doskonale. Miło wiedzieć, że jednak nie dla wszystkich przyjaźń straciła jakąkolwiek wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż mi pozostało , jak nie zgodzić się z przedmówcami .
    Podobnie jak BADGUY ... jestem zaszczycona faktem , że jestem w fanklubie ;]
    Ale dlaczego nie ma karnetu na przytulasy xD ?

    I nie wiem dlaczego , po przeczytaniu komentarza KUPYNASNIEGU "Dobrze wiesz, co bym teraz powiedziała, nie muszę tu tego wypisywać, na widok publiczny. Są ludzie, którzy rozmawiając z Tobą przez telefon zobaczą smutek w oczach. Po prostu... dziękuję..." od razu mam przed oczami początki rozmów na GG , które brzmiały "Co boli ?"

    Powiedziałabym coś jeszcze , ale ktoś mnie za to zamorduje , więc się ugryzę w jęzor ;P
    /*Kto jest jeszcze w fanklubie poza mną i BADGUY'em ?*/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prośba o komentarz. Tylko nie wiem co tu komentować... Pięknie piszesz i na pewno dodam bloga do zakładek, żeby móc tu codziennie zajrzeć i zobaczyć jaką nową wartość przybliżysz mi dziś.
    Pozdrawiam ciepło. I trochę czekoladowo z nosa :P Wiesz o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że wiem. Czekoladowo rządzi ;)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne słowa... Przyjaźń odgrywa istotną rolę w naszym życiu. Wspaniałą rzeczą jest mieć się z kim podzielić swoimi problemami , co więcej liczyć na wsparcie i pomoc.

    I choć to ,,otwarcie oczu'' czasami następuje długo i mozolnie to jednak warto przejrzeć i dostrzec tylu wspaniałych ludzi wokół siebie [!] ;*

    ''Każdy z nas jest Aniołem z jednym skrzydłem. Jeśli chcemy pofrunąć, musimy mocno się objąć!''

    OdpowiedzUsuń