czwartek, 16 grudnia 2010

Na rozstaju

Stajemy czasem przed wyborem. Zastanawiamy się nad sensem istnienia więzi międzyludzkich i ich prawdziwością. Staranność wyboru uzależniona jest od wielu czynników. Pochopnie podejmowane decyzje, zazwyczaj się nie opłacają, w związku z tym zadaj sobie pytanie: jakie będą konsekwencje każdej z dróg. Zapytaj innych co o tym sądzą, a może dewiza im mniej wiesz tym lżej śpisz się nie sprawdzi. Może ktoś pozwoli ci odkryć właściwą ścieżkę, dając lekko do zrozumienia co sądzi na dany temat. Jeśli już wiesz, nie wahaj się - skocz w nieznane, a niespodzianki okażą się bardziej zaskakujące niż myślisz...

Justynie, obyś w życiu miała tylko lekki sen...
Krzychowi, Paulinie i Klaudii, za dobre słowo.

Wątek muzyczny na dziś: http://www.youtube.com/watch?v=2LuGzwNy2ws


Przyjaciele są jak anioły. Pomagają ci wznieść się w powietrze, gdy twoje skrzydła zapomniały jak latać...
Ten kto wybiera przeciwną stronę barykady, gdy potrzebujesz jego pomocy, nie zasługuje na bycie twoim przyjacielem!

5 komentarzy:

  1. Zacznę od końca ...
    Wiesz , jak piosenka z dzisiejszego wątku muzycznego na mnie działa ? Więc wiesz również w jakim stanie piszę ten komentarz ...

    No cóż ... Nie każdy kogo nazywasz przyjacielem , jest nim w rzeczywistości , jednak znam z doświadczenia , że ktoś , kto kiedyś był nim , potem przeszedł "na drugą stronę barykady" po latach może ponownie wrócić na łono Twych najbliższych ... I wierz mi , lub nie , lecz wówczas Wasza przyjaźń będzie mocniejsza ...

    I nigdy , ale to przenigdy nie żałuj , że kogoś poznałeś , że dostąpił on zaszczytu bycia Twym przyjacielem ! Pamiętaj !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego się nie żałuje, tak samo jak się nie zapomina...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja im mniej wiem tym gorzej śpię. Lubię wiedzieć na czym stoję,a co za tym idzie podejmuje wszystkie decyzje na trzeźwo.
    Tak trzeba.

    A co do zapominania, załowania...
    Nigdy nie żałowałam,ale bardzo chciałam zapomnieć.
    I wiesz co? Im bardziej chciałam zapomnieć tym świeższe było to w mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest niestety ten paradoks. Im bardziej się czegoś chce tym ciężej to osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą piosenkę wiesz??:)
    Nie żałuj niczego! Ciesz się, że dane było CI to przeżyć, doświadczyć czegoś, co może uchronić Cię przed przyszłością.
    To ja Ci dziękuję za dzisiaj, wczoraj i w ogóle.
    Bardzo utkwiły mi w głowie słowa: ile można dostawać na okazje sól do kąpieli?...
    moja odpowiedź.. można, bo nie liczy się prezent, ale osoba która go daje, jej szczerość i czyste, kochające serce :)

    OdpowiedzUsuń