sobota, 27 listopada 2010

Spotkanie

I ja znowu swoje. Można by odnieść wrażenie, że ja nic nie robię tylko spotykam się z przyjaciółmi ^^ Otóż istotnie ważni dla mnie ludzie zajmują sporą część w moim życiu i poświęcam im swój czas kiedy tylko mogę. Nie inaczej było dziś. Odświeżenie kontaktów sprawiło mi więcej radości niż przypuszczałem. Nic tylko się cieszyć, ponieważ sarkazm w połączeniu z "blondynkowością" dał mieszankę tak wybuchową, ze wywołała ona tylko i wyłącznie szczery śmiech. Dziękuję.

Łukaszowi, Ewelinie i Agnieszce za to, że pokolorowali mój dzień.

Wątek muzyczny na dziś: http://www.youtube.com/watch?v=t4Ji7ThnHcE


Prawdziwy przyjaciel jest zwierciadłem, w którym odbija się dusza nasza. On jest otwartą księgą naszych myśli, czynów i upodobań, podczas gdy inni, obojętni ludzie są księgami w grubą skórę oprawnymi i zamkniętymi na kłódki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz