poniedziałek, 14 lutego 2011

Walę w tynki, czyli słowo o 14 lutym


Właściwie to wcale nie odróżniłbym 14 lutego od 13 albo 15 jeśli miałbym sugerować się tylko wstaniem rano. Ale wyprawy po ziemi łódzkiej uczą i bawią - po prostu nie da się zapomnieć. Na każdym rogu stragan z serduszkami, kwiatami albo innymi pierdołami, które mają umilić zakochańcom ten dzień - przed wejściem w część właściwą - wieczór. Kaskady miłości spływają z każdej strony - nudząc się podczas jazdy policzyłem kilka par trzymających się za ręce. Gdybym jechał dłużej byłoby ich zdecydowanie więcej niż 62. Toteż siedząc sobie teraz wygodnie popijam gorącą czekoladę z takiego kubeczka jak wyżej i życzę Wam wszystkim dużo miłości. I jeszcze jedno - Walentynki są tylko raz w roku - ale kocha się cały rok ;*

Krzychowi, Kasi, Mateuszowi, Klaudii, Marcie, Ewie i Ewelinie -bo łatwiej się żyje mając 7 serc miast jednego.

***
Siadła miłość na gałęzi
Zakochane serca więzi
Topi myśli w oczu toni
Powoduje sploty dłoni

Kwiatem serca wciąż rozkwita
Skała z nią już nie jest lita
Kocha każdy więc kto może
Nie wyczerpie się jej złoże

Łączy usta, łączy dusze
Nawet w deszcze albo susze
I wgłąb samych nas się wwierca
Kołysanką jest dla serca



Wątki muzyczne na dziś:
1) http://www.youtube.com/watch?v=QGJuMBdaqIw&NR=1&feature=fvwp
2) http://www.youtube.com/watch?v=EVuUVf8lKm0
3) http://www.youtube.com/watch?v=ygtsdBYo6xc

Przyjaciel potrafi mnie kochać niezależnie od tego, czego się dowie o mnie i o moim postępowaniu. Ta niezwykła forma miłości wymaga równie niezwykłej wrażliwości i szlachetności. Przyjaciele mają podobne horyzonty intelektualne, moralne i duchowe. 
Przyjaźń jest osiągalna jedynie dla tych, którzy potrafią bezinteresownie kochać.
Przyjaciele kierują się zasadą: „Potrzebuję ciebie, gdyż ciebie kocham”!

1 komentarz:

  1. Nie wiem czemu , ale za każdym razem gdy słyszę "miłość" , "zakochani" oraz "Walentynki" mam przed oczami pewnego sms'a sprzed roku ...

    Żeby "święto zakochanych" kojarzyło mi się z prawdziwym uczuciem jaki jedna osoba może ofiarować drugiej ... A parę dni po tym spotkałam pana D. . Dalszą część bajki znasz ... Jednak po czasie stwierdziłam że ten sms był proroczy .

    W takim razie pytam : dlaczego w tym roku nie dostałam takiego sms'a xD ?

    Ps.Nakupenda Wewe Rafiki

    OdpowiedzUsuń