niedziela, 13 lutego 2011

Oni


Tam miser est quisque quam credit!

Seneka powiedział bardzo ważne słowa - każdy jest na tyle nieszczęśliwy na ile się za takiego uważa. Nie ma zatem potrzeby ciągle mówić, że jest źle i myśleć o tym jak gorzej być może, zamiast skupiać się na jasnych, pozytywnych stronach życia. Mówi się, że miarą człowieka jest to jak cieszy się w chwilach radości i płacze w chwilach smutku. Jednak sztuką jest znalezienie złotego środka, nie można ciągle topić się we łzach.

Ewelinie

***
Oni nazywają mnie Ojcem kłamstw,
Ponieważ mówię do twego umysłu,
Aby przynieść Ci twój koniec.
Nazywają mnie Księciem powietrza,
Gdyż wędruję ponad ziemią,
Chodząc tam i z powrotem.
Nazywają mnie Władcą świata,
Z powodu złych zamiarów,
Które mam wobec Ciebie - oczekuj by zostać rozszarpanym.
Nazywają mnie Oskarżycielem,
Ponieważ stoję przed Sędzią,
By powiedzieć Mu, że jesteś wielkim przegranym.
Oni nazywają mnie Władcą ciemności,
Bo zabieram twoje światło.
Nazywają mnie Starym wężem,
Ponieważ wiję się wokół twego gardła,
Mówiąc, ze żałuję.
Czasem jestem mordercą
Czasem kusicielem
Zawsze jestem Twoim Mistrzem
Zawsze jestem Lucyferem...
 
Bogu
 
Wątki muzyczne na dziś:
1) http://www.youtube.com/watch?v=mGqGQ15jVIg
2) http://www.youtube.com/watch?v=rp4UwPZfRis
3) http://www.youtube.com/watch?v=UcYT4oI1LlE
 
 
Przyjaźń to wielki skarb. Ale to skarb złożony w kruchych naczyniach naszego człowieczeństwa. Właśnie dlatego przyjaźń wymaga czujności i pokory. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz