piątek, 18 lutego 2011

Tylko Tobie


***
Tylko Tobie
mogę powiedzieć
o czym myślę,
czego chcę.

Kim jestem?

Nieznajomym w masce nocy,
drżącym liściem w nocnej rosie,
czczym słowem na nagrobku ziemi,
stopą odciśniętą w piasku,
kroplą deszczu płaczącego na wiosnę.

Księciem opium
w pelerynie snu.
Zagubioną duszą
szukającą przyjaciela 
w Tobie.

Gdzie jesteś
gdy Cię potrzebuję?
W pustej bramie
miasta grzechu,
nikt na mnie
nie czekał
z otwartymi
ramionami.
Nawet mysz.

Ciemne pioruny 
uderzają cicho,
gdy szukam
przyjaciela
w Tobie.

Sekretnemu


***
Perfekcyjnie
Poleruje swe uczucia

Wycieram je miękką szmatką
Nie mogą mieć rysy

Chłodne ostrzem mieczy
Gorące płomiennym żarem

Perfekcyjnie
Zamykam oczy i umysł

Tworzę cieniste obrazy
O słonecznym poranku

Brakuje mi kogoś
Tej twarzy za szybą o poranku

Wycieram je miękką szmatką
I tęsknię za rozmowami

Sekretnemu


***
 Nie                                            chcę
               Pijanego                                anioła              
  stróża                                   który 
strzela                               gole 
     do                       mojej 
bramki
 Idź kruszyć popcornem gdzie indziej
Może komuś się przydasz
Ja cie nie chcę
Nie
Nie zmieniaj się
To od dawna nie ma sensu



Wątki muzyczne na dziś:
1) http://www.youtube.com/watch?v=ce03gVUHscY
2) http://www.youtube.com/watch?v=JoaVd5fx0rQ
3) http://www.youtube.com/watch?v=-EQ6eHeBrhM&feature=player_embedded#at=40

Never forget about your friend. Forgetting a friend is worse than betrayal and death combined together!

1 komentarz:

  1. Ja powiem tak, czasami poprzez słowa "nie zmieniaj się" wypowiedziane gdzieś na początku znajomości, możesz się później nieźle przejechać.

    OdpowiedzUsuń