sobota, 1 października 2011

Rozgrzeszenie


Witam Was serdecznie po drobnej przerwie. Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć w kolejnych zmaganiach z tym co niesie los tym bardziej, że pojawiło się kilka nowych wątków, o których jak sądzę warto napisać. Miłej lektury ;)

***
Oddaj mi mój oddech
kradziony przez lata.
 
Cierpliwie wypełniałem
ubytki w Twoich piórach,
gdy Ty bezczelnie
zabierałeś mi duszę.

Podfruwałeś na chwilę
bym kochał Twą bliskość,
a tak naprawdę sztyletem
wymazywałeś mi pamięć.

Spotkałem Cię przedwczoraj
tak samo, a jednak inaczej.
Kawa była jakaś chłodna
i miała gorzki posmak wspomnień.

Nie zapomniałem jak Cię kochać,
więc nie nauczę się nienawidzić...

In perpetuam rei memoriam - Angelo

Wątek muzyczny na dziś:
1) http://www.youtube.com/watch?v=xfv2pFddqKs&ob=av2e

Milczenie jest złotem, a mowa srebrem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz