poniedziałek, 12 grudnia 2011

Nie miej mi za złe


***
Nie miej mi za złe,
że próbowałem
przebić się przez
mur milczenia.

Nie co dzień człowiek
spotyka duszę, w intencji
której mógłby pójść
nawet do piekła.

Zostaw trochę miejsca 
na zaufanie i zrozumienie - 
inaczej będziemy sami:
ja z ułamanym kluczem, 
ty z zepsutym zamkiem.

To nie pokaz współczucia -
inaczej nie umiem cię poznać
Nie miej mi za złe, że próbuję
być człowiekiem...

Wątek muzyczny na dziś:
1) http://www.youtube.com/watch?v=maAyfcO-X3k



Jeżeli coś dotyka cię, znaczy: dotyczy cię. Jeżeliby nie dotyczyło cię - nie dotykałoby cię, nie zrażało, nie obrażało, nie drażniło, nie kuło, nie raniło. Jeżeli bronisz się, znaczy: czujesz się atakowany. Jeżeli czujesz się atakowany, znaczy: jesteś celnie trafiony.  Miej to na uwadze.
- Edward Stachura -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz