wtorek, 18 stycznia 2011

Wiem, że jesteś tam...



Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela.
Wiedz, że pamiętam. I tylko śmierć może zabrać mi tę pamięć...

"Wiem, że jesteś tam..."
Wiem, że jesteś tam
Pośród ludzi, ale jednak ciągle sam
Nic nie mówisz nadal mi
I ja nie wiem jak ja mogę pomóc ci

Wiem, że jesteś tam
Przez swe życie zawsze idziesz sam
Nie poświecasz chwili nam
Ciągle wszystko chciałbyś robić tylko sam

Wiem, ze jesteś tam
Coś cię meczy, ale chcesz to rozgryźć sam 
Ciągle w sobie chowasz się
I do siebie nie dopuszczasz wcale mnie 

Wiem, ze jesteś tam
W swej bezbronnej sile czuwasz sam
Zastanawiasz czasem się
Co nazajutrz spotka Cię

Wiem, ze jesteś tam
To do ciebie idę, kiedy problem mam
Więc zaufaj mi i nie myśl o mnie źle
A opowiem ci o rzeczach które wiem

Wiem, że jesteś tam
Moja dusza nie zna nawet tylu gam
Ile chciała zagrać by
Byś się zwiedział o tym ty

Wiem, że jesteś tam
Noc jest cała pełna mdłego światła lamp
Możesz zostać ile chcesz
O co chodzi, ja zrozumieć w końcu chcę

Wiem, że jesteś tam
Mam wrażenie, że to niepotrzebny spam
Kiedy pewne rzeczy mówię właśnie ci
To mnie gryzie, nie wiem jak mam dalej żyć

Wiem, że jesteś tam
Stoisz gdzieś na skraju bardzo ostrych skał
Sucho spojrzysz czasem też
Nawet nie wiesz jak to bardzo boli mnie

Wiem, że jestem sam...


Wątek muzyczny na dziś:
1) http://www.youtube.com/watch?v=YmxAFAvdqhs

Bez przyjaciela byłbym kimś mniejszym i żyłbym bardziej powierzchownie. Przyjaciel przynosi nadzieję. Wydobywa i chroni to, co we mnie najpiękniejsze. Sprawia, że odnajduję w sobie siły i zdolności, których bez jego pomocy nigdy bym nie odkrył.

1 komentarz:

  1. piękne słowa !
    podpisuje się pod nimi...
    najważniejsze, by nie być samym !

    OdpowiedzUsuń